Run Forest run!!!

Skönt med kort vecka i skolan! :)
Längtar till en viss inflyttningsfest på lör! :P

Klev upp imorse och till min förvåning föll det inte alls några stackars snöflingor till marken ute.
Istället var det strålande sol och blå himmel! Kände hur humöret blev betydligt mycket bättre med en gång. Käkade frukost lite snabbt för att hinna med att släpa ut alla grejor på balkongen och göra iordning där ute.
När mamma och pappa var här på besök för 2 veckor sen åkte vi runt och handlade balkonggrejer och sen dess har jag bara väntat på att få sätta upp allt!
Fram med bordet, ut med stolarna, på med dynorna och rulla ut mattorna på golvet. :D
Det blev mysigt värre, hann sitta och njuta i 10 min innan det var dags att borsta tänderna och gå iväg till Malin för att plugga.

Kom hem vid 15. Tänkte att "Nu jävlar ska de mysas på balkongen!!". Konstaterade snabbt att solen försvinner från min balkong vid 15! Blev inget mys här inte! :(
Istället fick jag sortera tvätt och gå till tvättstugan. haha

Kände hur kroppen ville ut och röra på sig i solen efter att jag kurat en stund i tvättstugan.
Så det blev till att dra på sig träningskläderna och ta en premiär löprunda för i år! Inte gick det speciellt fort, inte var det speciellt långt. Men sprang gjorde jag!! :D
Mäkta stolt över mig själv! haha.
Kom hem och tog mig i kast med maghjulet! Beach 2010 here I come!! Hahahaha!
Försöka kan man ju alltid göra! De e ju tanken som räknas! ;)

Ikväll ska jag glo på Dating in the Dark och plocka fram vårskorna och lite kläder! :)

Tjipp o hej leverpastej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0