Skutta runt i skogen

Idag har det skett!
Idag har jag varit ute och ridit för första gången på mycket mycket länge!
Tur att vädret var så himla fint idag då! ;) haha
Usch, vad blött det blev!
Hela jag och hästen va plaskblöta när vi kom tillbaka.
Men kul var det!
Att får komma ut i skogen och tänka på ingenting. Bara koncentrera sig på sig själv och en 600 kg krutburk till häst under sig. :)
Lite frusna men välbehållna kom vi tillbaka någon timme senare.

En Låååååång och varm dusch när jag kom hem, för att tina diverse stela kropssdelar.
Har precis smaskat i mig en blodapelsin och väntar på att kycklingen ska tina så man kan få lite middag idag med.
Blir nog kyckling med champinjon och soltorkadetomater röra och klyftpotatis! :D Mums!
Magen knorrar redan, får trycka i mig en till apelsin i väntan. :P

Tjipp tjopp!


Ett stycke tokig häst! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0