Solen den går upp och ner...

Strålande sol och klarblå himmel utan ett moln i sikte!
Finaste dagen på länge!
Mamma och jag drog iväg hyfsat tidigt i förmiddags till Trosa. Stannade på några små lantbodar och mammsen köpte fina blommor och någon bra-att-ha-pryl.
strosade gågatan fram i Trosa, ner längs ån och tillbaks upp till lilla torget. Så himla fint!
Gick in på Marsipanboden och köpte chokladpulver med hallonsmak. Så när jag kommer tillbaka hem ska jag mysa med varmchoklad med hallonsmak! MUMS!!

Har suttit och solat på baksidan med mamma här på eftermiddagen. Blev så varmt att jag till oc med kunde skippa tröjan! Magen och benen fick hälsa på solen för första gången i år och väldigt länge! :D
Sååååå mysigt! Lite saft och bullar till det och sen var dagen gjord! :D

Dags för middag och lite främmande av morfar. Supergod middag med gnocchi och persilja, vitlök och bacon! :D

Nu e de dags för kvällspromenad i kvällssolen!!
Mysigt värre!

Tjipp o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0