Effektiv som få!

Vilken sjukt effektiv förmiddag jag haft!
Hoppade upp ur sängen strax efter 9 och kände mig sjukt utvilad. Fast man kan ju alltid sova mera! hehe
Efter frukost och de vanliga morgonbestyren vart de dags att ta itu med dagens uppgifter.
Ringde apple support och försökte få hjälp med datorn som envisas med att inte gå och starta!
Trots flertalet tappra försök på olika omstarter vägrade den lilla burken att göra annat än vara grå! :(
Fick adressen till en servicebutik i Uppsala som tydligen brukar vara sjukt snabba på att fixa sånt.
Så jag ringde dom och kollade lite hur de funka och sådär, imorrn får det bli en tur till Uppsala.
Tänkte passa på att gå i några secondhand affärer när man ändå e där! Ligger tydligen en precis brevid datorbutiken! :D
Får trösta mig med det! haha

Efter de tråkiga samtalen var över var de dags att ta tag i köksstolarna! Slipade av de sista och oljeslipade den ena, så nu e de bara den sista kvar! :D Vart jättefin och mörknade sådär fint. Mycket nöjd!
Sen var det spegelns tur, som jag fyndade igår på Röda Korset. 30 spänn!! :D
Så nu sitter den upphängd och fin i hallen!



Nu e det dags för lite lunch och sen iväg till jobbet! :D

Tjipp o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0