Tjing tjong

Ojsan hoppsan så mycket som ska göras nu!
Handla, fixa och dona, öva, leta, röja, städa, handla mera, bygga, städa mera och fixa lite till.
Att arrangera en nollning kräver sina offer!
Men nu känns det som om saker börjar klarna, ljuset i tunneln börjar skymta om vi säger så. hehe :)
På onsdag smäller det! Ska bli så skoj! :D

Vad har annars hänt här hemma? Inte mycket, känns knappt som om jag varit hemma den senaste veckan! hehe
Var hem till Södertälje en snabbis i måndags. Gick ut och åt hela familjen, jätte mysigt!
På tisdagen åkte mammsen och jag in till stora stockholm och gick på Annie Lebovitz fotoutställning. Grymt bra! Hon är helt otrolig på att fånga folks innersta och bilderna får en sån intensitet att man ryser! :D
Och hennes sett att jobba med ljus är grymt!







Min balkong skulle behöva få sig en riktig "efter-sommaren" städning.
Ser lite skitigt ut där nu. Och alla blommor och växter är inne på sista visan.
Men men, de får vänta till efter nollningen.
Så här fint blommade det förra veckan! :D



Sen bakade jag blåbärsbullar! mums! :D



Kom hem från södertälje i onsdags förmiddag och han inte längre än av tågperrongen förrän jag var dyblöt! Så här såg min klänning ut när jag komm hem!
Blöt/inte blöt!! haha





Mycket regn!! :D

Nu e det dags för lite softis i soffan med bok!

Tjjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0