Gamla goa minnen! :)

Söndag
Tvätten tvättad
Golvet sopat
Disken diskad

Söndagar har på nåt konstigt sett, en tendens, att bli den dag då man tar hand om det man skulle gjort helgens andra dagar. hehe

Hittade burken jag sparat lite lumpen grejer i idag. Minnena väcks, känns som ett annat liv sen. Samtidigt som det kunde varit igår. :D Jag förstår varför folk blir kvar inom försvarsmakten. Struktur och tydliga uppgifter. Att det sen inte går att planera längre än en vecka i förväg är en annan femma. :P hehe



Jag tror det va i onsdags som solen tittade fram! Hur mysigt som helst. Det känns verkligen att våren börjar komma krypande sakta men säkert. Solen värmer inte bara upp den vintertrötta själen längre! :D
Tog tillfället i akt att ta en promenad runt Boulognen på lunchen. Jag var inte den enda som tänkt den tanken, det var fullt med folk ute som passade på att njuta av solens strålar! :)





Dags att käka lite macka innan det blir dags för innebandy!
Bara att förbereda sig för träningsvärk imorrn! haha :)
Skönt att kännas att man lever. :P

Tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0