Lång väg hem

Sex-Mex och Kick-off! Mycket party på en helg. Otroligt kul helg!
Väldigt lyckat 2-dagars partaj! Känner mig stolt över min egen prestation.
Tack alla som gjorde helgen minnesvärd! :D

Däremot var det mindre kul att städa upp efter allt vi hällt/spillt/kastat omkring oss i 2 dagar, idag sådär lagom bakis!
Tur att vi var ett gäng så att det gick relativt smärtfritt. Det enda som saknades var ett rör Resorb och lite Trocadero. hehe.

Vägen hem idag var lång, längre en vanligt. Och det blev inte bättre av alla snöhögar och oplogade gångvägar. Känns som man gått en 3 mils marsh pulsandes fram i 1,5 m nysnö! haha

Insåg precis att jag har en dejt med bandyklubban kl.17-18.30. Om mindre än 2 timmar alltså. Känns inte riktigt aktuellt med tanke på hur mycket alkohol som fortfarande pyser ut ur mig. Hehe.
Lite trist att missa en gång till. Har bara kunnat vara med 1 gång hittills. Men om jag skulle ta mig dit, så skulle jag vara så slut av bara den färden att jag inte skulle orka spela ändå!
Sorry, bandygänget! Jag blir hemma! Lovar att jag ska ta igen det nästa vecka! :D

Middag?? Har noll pengar på kontot.... så ingen kebab alltså... :(
Kanske någon god soppa. Linssoppa kanske.... de va länge sen! Lr bacon o makaroner! :D
Ska nog göra mig en riktig söndags-bakis macka först!
Rostat bröd med bacon, ägg och tomat! Finns inget bättre!!!! :D

Kvällen till ära ska jag til slut klämma mig igenom de sista 2 Heroes avsnitten!!
Har väl tänkt att jag ska kolla klart på de där i över en månad nu! haha. Stackars Matilda ska få tillbaka skivorna! :)

Tjipp och hoj!


Kommentarer
Postat av: lökis

Ah shit, kollade du äntligen på Heroes efter så lång tid?! hmm svårt val det där med middagen men du gjorde helt klart rätt i att göra den där bakismackan! Bacon och tomat, GRYMT GOTT! Skönt att ni hjälpes åt att städa upp röran, det går ju så mycket snabbare då! :D

2010-02-23 @ 17:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0