Måndag!

Måndagar är inte mina favoritdagar. Dels för att man har hela tunga veckan framför sig och dels för att man alltid känner att helgen varit för kort och att man inte alls hunnit med det man velat!
Men sen kommer tisdagen. Inte riktigt lika tung.
Dagen efter är det som bekant onsdag och vips så har halva veckan gått! En onsdag kan ju också innebära lite trevligt på Röda Baracken.
Torsdagar brukar gå fort med möte och lite bugg på kvällen och sen var det dags för fredag igen! :D

Med andra ord; jag tror jag överlever denna vecka också! :)

Veckans favoritlåt: Snow Patrol – Make This Go On Forever
Myyyyyyys!!!

Ser fram emot en lugn vecka och kanske lite skridskoåkning på lör! :D

Borde göra rent till Alf o Sven. Men jag orkar inte riktigt. Dom klarar sig dessutom till imorrn. Känns så drygt ibland..... dom bara bajsar ner allt igen ju! Hahaha. :D Tur att dom e så söta! ;)

Idag blev de fiskgratäng a la Fröken Berge till middag! Supergott! Småskön paltkoma. Får inte somna, får inte somna, får inte somna! Haha

Snipp snapp snut, så var sagan slut! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0