Mental avslappning..

Igår var jag förbi en sväng på stadsbiblioteket. På jakt efter ltie kurslitteratur. Men icke! Sista chansen var att den skulle finnas som ljudbok så jag släntrade ner till ljudbokshyllorna. Tror ni den fanns där... Nepp!
Däremot hittade jag något annat kul.
"Mental grundträning - muskulär och mental avslappning"
Kan ju va skoj att prova. hehe
Testade igår och det funkade över föväntan. Somnade 3 gånger under kapitlet! Haha
Det underliga var att jag faktiskt kände sig utvilad när jag vaknade! :)

Idag fick vår modell över campus restaurangen fönster och dörrar. Nu ser det inte längre ut som en inhängnad av capa-skivor. :)

Varit duktig idag också. Tog en blixtsnabb promenad på 45 min och körde ett egenhändigt styrkepass här hemma i vardagsrummet. Undrar om grannarna undrade varför jag hoppade runt en massa?! haha.

Längtar till torsdagens bugg-lektion!!! :D

Dags för att slötitta på dumburken innan jag får krypa ner i sängen med "Flugornas herre" som jag också lånade på bibblan igår. :)

Tjipp o hej!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Oh! Var det den powerwalken jag mötte dig på? Jag ber om ursäkt för att jag bara cyklade förbi men jag har varit hemma och varit sjuk idag...huvudvärk till tusen när jag satte mig på cykeln, var i min egen lilla bubbla!

2010-02-23 @ 22:16:05
URL: http://evelinajustnu.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha! Japp, men de e lugnt... jag va också i min egna lilla värld! :D

2010-02-24 @ 19:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0