Mmmmm.... träning!!

Så var det dags för torsdag igen, vilket betyder Bugg i en timme!! Balsam för själen!
Tog en snabb promenad ner på stan och in på Ackes för att svänga mina lurviga i de ljuva dansbandstonerna.
Trodde jag ja!! 3 pers var vi som lyckats undslippa influensan eller som blivit friska. Resten låg tydligen hemma i sängarna och snörvlade. Vi bestämde därför att skjuta upp denna gång till v.9 (sportlovet) då de egentligen inte skulle varit något. Lite snopet, men men. Det va bara sätta på sig skor och jacka igen och promenera hemåt igen!

Istället för att dansa drog jag fram hopprepet som legat och dammat i garderoben och körde igång ett eget träningspass! En hel del sit-ups, armhävningar, ryggövningar och en del hopprepshoppande senare var jag slut!
Men väldigt nöjd med mig själv! Beach 2010 here I come! haha
Dags att börja jobba på magrutorna! haha :D

Ke$ha – Animal Kan inte låta bli att bara älska hela skivan! De e som att vara barn i en godisbutik! :D

Apropå träning... en som har sjukt snygg och väldigt nice vältränad kropp är ju Jessica Alba. Jag blir riktigt fascinerad över hur otroligt snygg och vacker hon är. Man kan liksom inte sluta stirra! haha



Dags att nöja sig för ikväll!
Måste ladda inför imorrn och lör. Sex-Mex imorrn och Kick-off på lör! Sicken helg!

Sov gott! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0