Nackspärr av för många räkningar!

Usch, så var det dags igen! Räkningarna hopar sig och tittar skyldigt på mig där borta från köksbordet.
Nu har jag lagt in och godkänt allt så imorrn när man äntligen får pengar försvinner hälften direkt!
Trist!!

Det blir till att hålla hårt i slantarna i mars månad. Sicken tur att jag bara har planer med pengar involverade varje vecka! haha :D

Inga skor nästa månad. :P Råkade köpa ett par på tradera förra veckan. Tur att dom va så billiga! Hehe
Ska sätta en Tradera varningsklocka på mig. Så att jag så fort jag ska gå in på Tradera, blir skrämd och påmind av klockan, så att jag inte klickar mig in och råkar "vinna" nåt mer.

Helt okej för 86 kr! :P

Men som sagt, farligt farligt!!!

Kollade, en månad senare än beräknat, klart på Heroes nyss. Fjärde säsongen avklarad! Väntar med spänning på att nån av vännerna ska köpa säsong 5! ;) Haha
Lite besviken av slutet bara.... trodde dom skulle lämna flera trådar hängande... men icke! Får väl nöja mig ändå. Hehe

Ska lyssna på min "Mental grundtränings" skiva nu. Håll tummarna för att jag inte somnar, för då kommer jag inte kunna sova när jag väl ska gå och lägga mig!

Har hittat en alldeles underbar låt. Lr, de va inte jag som hittade den. Det va en lärare som spelade den för oss medan vi satt och knådade lera och försökte skåda in i våra själar! haha
Men bra e den iaf!! Kan knappt få nog. Ska undersöka hur många repeat de krävs innan man tröttnar! :P

Florence + The Machine – Cosmic Love

Dags att slappna av till max! :D

Tjong i medaljongen!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilka fejna skor!

2010-03-07 @ 15:52:10
URL: http://dragkedja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0