Oooops!

Jag måste börja med att bikta mig lite. Denna vecka har varit en repa i mitt ena nyårslöfte.
Veckan började med en semla på måndage för att fira slutet på ena projektet och för att bota sista bakisångesten. Tisdagen var de ju som bekant fettisdag. En semla till inmundigades!
Onsdag; två små semlor till på baracken. Torsdag; kände att denna vecka redan var körd ur gottis synpukt och frossade på Marias sjukt goda chokladcheesecake! Tur att jag gått fram och tillbaka från skolan igår och idag! haha
Idag har jag bara gott och väntat på att få pka hem och äta godis!

Var och inhandlade diverse alkoholhaltiga drycker med Topias och Robert nyss. Skönt att få åka bil ibland! :D
Kom hem och kände att sockersuget stod i topp! Bestämde mig för att baka dubbla satser kolakakor! Mums!!
Dom blev hur bra som helst! Mycket gott!
Dags att laga middag.... lite soppa blir det... så man står sig ordentligt på festen ikväll! ;)
Kommer äta så mycket kolakakor att jag inte kommer behöva dricka nåt.... kommer va hög på socker ikväll!! Haha



Till oändligheten och vidare!!
In i dimman!!
Ikväll blir de röj! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0