Vad händer med min kropp??!

Hahaha. ASG. What the f**k!!! Jävla skitcykel!! Hahaha! Woohooo! Har aldrig mått bättre! SOCKER!! JAG BEHÖVER SOCKER!!! Wiiiie!!! Aaaaah!! DÖD åt cykeln!!!

En minst sagt spännande hemfärd från skolan idag. Hur moddigt som helst på vägarna, väääldigt lågt blodsocker och en smått vinglig cykel gjorde att humöret minst sagt svängde. De va som en jävla bergochdalbana! Kände mig som en jävla klimakterie kossa! Ett tag var jag nära på att kasta cykeln i diket!! HAHAHA. Jag överlevde iaf och sitter nu och suktar efter ost och skinkpajen i ugnen.

Fast jag egentligen e sjukt sugen på Tacos! Har inte ätit det på hur länge som helst! TACOS TACOS TACOS!!! Vill ha!!!
Får väl nöja mig med pajen. :S

Kom hem helt slut och hade kasserat alla tankar på att orka gå till Baracken lr Kåren ikväll.
Lite matlagning och slöande senare e jag helt plötsligt på andra tankar. Mot Baracken I say!!
Ska bara mumsa i mig pajen och låtsas att de e tacos först! haha

Tjipp o hej leverpastej!


Kommentarer
Postat av: Matlagarn

Alla gillar tacos.

O var försiktig med alla svordomar, annars tvättar vi tungan på dig med svinto.

2010-02-17 @ 19:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0