Varm och go'

Lördag!!! :D
Lördagar e oftast väldigt bra dagar. Man har haft en dag helg innan och så har man fortfarande en dag kvar att slöa på.
Gårdagen blev en väldigt lugn fredag... kommer inte ihåg senast jag inte hade planer en fredagskväll.
Hade lite fredagsångest när jag kom hem på eftermiddagen och insåg att jag inte hade en aning om vad jag skulle göra. De gick över ganska fort när jag ätit och satt mig tillrätta framför tvn! :)
Kollade 2 filmer, käkade popcorn och varm blåbärssoppa med glass. En myvket nöjd Maria gick sedan och lade sig och sov gott i 11 timmar! :D

Dagen till ära var jag och Malin iväg och handlade. Superbilligt lösviktsgodis på Coop Extra lockade!
Kom hem med två tunga kassar, plockade in allt, hämtade upp skridskorna från källaren och drog iväg till lilla isplätten bakom fjärran höjder. Där väntade 4 hockey sugna grabbar. Insåg när jag kom fram att jag glömt klubban! Kanske tur det... eftersom de tänkt sig überseriös match och jag inte stått på skridskor på 4 år! Haha
Fick äran att vara fotoansvarig... togs fina idolbilder och en hel rad kort där alla försökte hoppa samtidigt! :D

Cyklade hem och blev jöttekall på vägen... fingrarna ville inte riktigt lyda när jag skulle låsa cykeln hemma. Tappade upp ett varmt bad och sjönk ner i det varma vattnet till The Best of Bond...James Bond och en skål fruktsallad med äpple,päron och vanilj keso! Mumsigt värre!
En aningen varmare efter! :D

Dags för middag och sammandrag från dagens OS! Go Sverige!! haha. Stackars Finland! 6-1??!! Hallå??!! haha


Sitter och sippar på ett glas vin och ska strax knalla över till Malin och kolla på Schlagern som jag inte sett ett enda program av än! haha. Godiset och Colan får följa med! Kanske vinet också! :P
Lite sugen på att gå ut ikväll men jag borde spara pengarna till nästa vecka. Både Skurksittning och hemresa med partaj ska klämmas in. Plånboken är redan smalare än den borde vara! hehe :P

Fick hem skorna jag köpte på Tradera för 2 veckor sen! Hur fina som helst och sitter som en smäck!! :D

Dags för påfyllning i glaset! :P
Tjipp o hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0