Vilka kap! ;)

Helgen tog slut med en rasande fart!
Linköping e en allt underbar stad. Vilket röj!
Inget jag ångrar, absolut inte. Men ibland önskar man liksom att man hade kunnat skippa de där två sista lr tre sista! Haha. Men men, en lr två dagar bakis gör ju inget egentligen. ;)

Ganska lättad att jag vaknade idag UTAN att stinka som en hel spritfabrik och ha sådär härlig yrsel! Livet e hårt ibland.

Vill ta tillfället i akt att tacka Elin! Du e underbar!!! :D

I lördags va jag ju ute på en seriös shoppingtur! Hittade en hel del underbara saker! Bl.a en skitsnygg klänning och en riktigt nice skarf. Blir nya favoriterna i vår! :D





Påbörjade nya skolprojektet idag! Vi ska lägga fram förslag på renovering/ombyggnad av Campus restaurangen. Skit kul med ett "riktigt" projekt. Slutredovisning kommer ske för intressenterna. Jag kommer va sjukt nervös! Men vi har kommit igång bra trots att vår ena gruppmedlem ligger hemma och är sjuk. Stackars Gülsef! :(

Avslutade förra projektet igår med en kanon redovisning. Var faktiskt jättenöjd. Brukar bli så himla nervös att jag svamlar bort hälften och tabbar mig. Kanske var för att jag fortfarande va bakis som jag inte orkade vara lika nervös. Haha  :D Utvecklade Arlas mellanmjölk i en ny förpackning. Tycker själv att de borde finnas och har tänkt på det länge. Så de var kul att få göra något av det! :)



Idag blir de en tidig kväll! Ska strax städa upp det sista jag kastat runt mig i bakisångest. Haha. Sen blir de till att läsa det sista kapitlena i snabba cash! :D Och kanske ligga en sväng på spikmattan!!

Sov gott!! Stanna inte uppe för länge och titta inte på TV hela tiden, då får man fyrkantiga ögon!! haha

Tjipp o hej!


Kommentarer
Postat av: Carla

Åh, vart har du köpt den där fina klänningen?

2010-02-18 @ 22:37:26
URL: http://mmgott.blogg.se/
Postat av: Maria

På H&M faktiskt. Den bara hängde där för sig sjäv i ett hörn! :D

2010-02-19 @ 16:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0