We're not gonna take it

We're not gonna take it
No, we ain't gonna take it
We're not gonna take it anymore
Hellsongs – We're Not Gonna Take It

Så jävla bra låt! :D

Idag satte jag igång med det nya arkitektur och inredningsprojektet. Jag ska utveckla lr komma på en ny prodkut åt Arla och göra en Pop-up butik åt dom. Skit skoj! Har värsta idéerna! :D Spännande värre!
Helt otroligt och så jävla skönt att jag hann med allt jag ville få gjort i skolan idag. Cyklade hem och kände mig väldigt tillfreds och nöjd med mig själv. hehe :)

Hittade en rolig liten sak här hemma förra söndagen när jag plockade upp en massa saker efter renoveringen. En bok och inte vilken bok som helst. 101 saker du ska göra innan du dör. Vissa saker är ju mindre lätta att göra, som t.ex att "besöka alla världens länder" eller "få en roll i din favoritserie på TV". Men man kanske kan modifiera dom.. typ besök alla länder i Europa. Hehe. Men saker som "Läs världens mest lästa böcker" eller "Se världens bästa filmer" kan man ju klara relativt smärtfritt! Ska genast sätta igång med de båda! :D
Och jag upptäckte att jag redan gjort 6 stycken och är på god väg på 4 till! hihi.

Idag tog matlådorna slut. Så när jag kom hem va de bara sätta igång och laga mat igen! Trots att jag redan käkat middag på skolan. Haha. Stor kok med chili con carne och ris. Blir nog 4 matlådor. :D

Dags att dra sig mot sängen och läsa lite Snabba Cash. Så himla spännande nu... e på senare halvan av den... de börjar dra ihop sig. Tänkte att jag ska läsa klart den i helgen, på tåget fram och tillbaka från Linköping. På 8 timmar borde jag ju lätt klämma mig igenom  de sista 180 sidorna. Kanske till och med hinner läsa ut den på vägen ner! :D

Jag ska hälsa på Elin i helgen. Ska bli såååå skoj! Woohoo! Var länge sen vi sågs nu. Så det är dags!

Tjipp och hej! Sov gott! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0