4 timmar kvar som 22 åring! :)

Snart, snart e de dags!
Imorrn när jag vaknar kommar en ny Maria kliva upp ur sängen. En förvandlad Maria!
Nja, kanske inte riktigt så förändrad lr förvandlad. Ända skillnaden är nog att när folk frågar hur gammal jag är kan jag lägga på ett år. 23 år!
23 år av en massa skoj och helknasiga saker. 23 år av massor av roliga möten med underbara människor. 23 år av det bästa liv jag nånsin kommer ha! :D

Någon sa att jag har varit mycket på bio och att det var därför jag vaknade med nackspärr imorse. Men det tror jag inte på! Visserligen har jag varit på bio 2 kvällar i rad och visst, jag får lite ont i ryggen och nacken av biostolarna. Men de e inte därför! Haha. Förresten, bion igår, "The Imaginarium of Dr. Parnassus" var riktigt bra. Fast jag gillar ju flum fantasyfilmer! hehe. Men den va bra! :)

Nackspärr!!! Fan, de e inte så skönt! Imorse försökte jag verkligen kurera det så bra som möjligt. Låg på spikmattan 30 min efter jag ätit frukost och kände hur hela kroppen blev varm och go. Sen smörjdes hela nacken och halva ryggen in i linement! Och så toppade jag med att gå omkring med halsduk hela dagen för att vara varm och mysig i nacken. Har det gått över? NEJ! Har det blivit bättre? NJA. Man blir ju stel som en pinne! Hahaha. Man ser så rolig ut när man går runt som en robot! Haha. :)

Jag och Linn var på loppis idag. Fyndade en snygg skjorta och en jättesöt ram. Imorrn blir det loppis med mamma! Ska spana efter pussel! :D

Dags att fortsätta med mitt Heroes maraton! Måste se klart hela säsong 3 innan ja åker tillbaka till Gävle! :)

Tjipp tjopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0