Att kolla lr inte kolla leg...

Idag kollad jag leg på en tjej som var född -82. Hon blev glad, tyckte de va kul att hon inte såg sååå gammal ut.
Hjälpte en tant packa varor, hon blev också glad. Trodde nästan hon skulle krama mig. Haha.
Fick finbesök, Karl pålsson och Rickard Englund kom förbi under dagen. Alltid trevligt att få besök! ;)

Middag idag; Mumsig avacado m. turkisk yoghurt, rödlök och örtsalt. Perfekt! Tar lagom tid och laga dessutom! hehe

Dags att sätta mig med skolböckerna en snabbis innan jag nyfiket ska kolla på premiären av "Tough Love" kl.22 på 6:an. haha.

Längtar till att få komma tillbaka till skolan imorrn faktiskt. Ska bli skönt att sätta sig vid bänken och låta kreativiteten flöda! :D

Have fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0