Demoleringsprojekt??!

Sitter i sängen som för tillfället är den enda sittplatsen i lägenheten, förutom toan!
Äta middag fick jag göra ståendes vid diskbänken. Haha.
Det är ett spännande liv man får när man får omtapetserat! :D
Ser lite ut som ett demoleringsprojekt här inne. Snart blir det bättre. Men idag har dom målat förnster- och dörrkarmar, så snart e jag hög på målarfärgsångorna! ;)
07.45 sätts det igång nu 3 dagar i rad! Sen får jag flytta in igen. Woohoo!

Pluggat idag, riktigt ordentligt faktiskt! Läst hela kapitel 1 i Understanding Wood boken, mäkta stolt... somnade bara en gång! haha. Gjort klart skisstekniken, upptäckte att läraren jag skulle lämna in till inte är i skolan denna vecka! Nice! Hehe. Imorrn blir det kursintro och kapitel 2 i träboken. :)

Ska försöka leta fram oven nu, ligger längst in i klädkammaren som det är allt annat än lättframkomligt i! Om jag ålar mig under kuddarna, förbid byrån och kryper ihop i hörnet på sy puffen så kanske! KANSKE! Om man är liten som en katt! Haha. Vårnollningsveckan drog igång idag. En sju pers stark nollegrupp kommer härja vilt hela veckan. Hehe. Ikväll är det sport-tema på Nya Vall. Ska leta fram Norrlandsguld tröjan också! :D

Mot Lousie och förfest! :D

Tjipp o hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0