En intressant tillställning!

Igår hade jag kalas! Att ha fyllt år är en bra ursäkt till att ha fest! :D
Trodde väl att de skulle komma typ 5 pers.
Till slut fanns det, precis som på inflyttningsfesten, inga sittplatser kvar och ganska lite golvyta att ta sig fram på! Sjukt kul att så många kom!
Ja fick höra att jag va jävligt snygg i min klänning och att mina marsvin va sjukt coola! Haha.
Till slut tappade jag tidsuppfattningen lite och när folk började troppa av tänkte  jag att klockan nog var runt tolv. Nixpix!
03.00 gick de sista och jag fick leka härbärge till Topias som knappt kunde stå upp! De va också när de sista drog som någon uppmärksammade att det var någon som lagt en spya utanför min dörr! Kul att städa upp det vid halv fyra på morgonen! Man kan väl säga till iaf om man råkar må lite sämre, jag menar, det har vi ju alla gjort någon gång. Hehe. Men att spy utanför någons dörr och sen smyga där ifrån tycker jag e lite fegt faktiskt!
Städade upp de värsta innan Topias slocknade på soffan och idag när jag vakna såg de faktiskt riktigt bra ut i här hemma! :D Av hela kvällen att döma, en riktigt bra fest. Höjdpunkten va ju när min tavellist ramlade ner på Topias och Erik och när Erik fick min 4 kg tunga skärbräda på tån. Plus att jag lurade på honom fel skor när han gick hem!! haha. Stackars lilla Erik!!

Iväg med lite kassar till panten idag bara! Woohoo! haha. Sen ska jag diska glas i mängder... har bara förpassat dom till ett hörn av diskbänken än så länge.
Sen blir det till att kolla klart på Heroes säsong 3! Så spännande!!!! :)

Tjipp o hej leverpastej

Favoritbilden!! haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för igår! ps. instämmmer, helt klart ett snyggt foto!

Kram

2010-01-10 @ 13:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0