Fredag!!!

Gud vad jag har längtat efter denna dag!!
Denna dag betyder no more bänkprojekt! Nu är allt klart! Woohoo! Redovisning och hela köret.

Baconinlindadkyckling och hasselbakspotatis i ugnen gör inte saken sämre! Bara vattnas i munnen, hela lägenheten luktar mums.

Imorrn e de dags att städa Baracken lite och sätta igång med kompletteringsuppgiften i skissteknik. :D
Och välja tapeter till sovrummet. Kan verkligen inte bestämma mig.
På söndag e det dags att skruva ner allt från väggarna och fösa in allt mitt i rummet. Skulle nog behöva stuva ner lite grejer i källaren. Typ extrasängen, klaffstolarna och snowboarden som står kvar i ett hörn sen förra veckan.
Ska bli så nice att få nytt och fräscht överallt. Ännu en ursäkt att ha fest, nytapetseratfest! :D Haha

Lyssnar på Madonna och dansar runt i takt med att disken diskar sig självt!

Hade första bugglektionen igår! Hur kul som helst. Jag var yngst där kan man vl säga! Typ 2 par på 30 och sen va resten 40+! haha. Mogna karlar, jo tjenare! HAHAHA. Och vilken taktkänsla! Kunda inte göra annat än dansa runt och le! Haha.

Dags att kolla till kycklingen! Magen morrar som ett lejon!

Tjipp tjopp!

Voila! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0