Fyndat på hög nivå! :D

Nu ni! Vilken dag! Mammsen och jag drog iväg på loppis kl.10 och hängde på låset när dom öppnade! :D
Men det lönade sig. Första stället hittade jag 6 gardinlängder, en tavla, salladsbestick och en te burk!
Efter de åkte vi vidare till nästa ställe som också precis öppnat. Och där fyndade jag jättefina Gefle assietter, ett pussel, ett spel och ett salladsbestick till! :D
Och för allt detta betalade jag.... inte speciellt mycket. Hehe. Tillbaks hemma kl.12. Dags för lunch på gårdagens pannkakor med blåbärssylt! Mums.

Det jobbiga är att jag kommer va tvungen att lämna lite kvar här hemma, för allt kommer inte få plats i väskan när jag ska hem på fre! haha. Tur att jag ska tillbaka den 30e, får åka med tom resväska hit då och fylla på den med resten! haha :)

Nu har jag kört en storröjning av rummet, förpassat resväskan in i ett hörn och bäddat bäddsoffan!
Fattas bara en snabb dusch, sen e jag redo för kalas med tjocka släkten. :)

Kram på er alla underbara vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0