Go Sherlock Go!!!

Var på bio igår och såg Sherlock Holmes!
Den var bra, väldigt bra till och med. Direkt efteråt hade jag lite svårt att bestämma mig för vad jag tyckte om filmen. Trodde den skulle vara lite annorlunda mot hur den var. Men till slut bestämde jag mig för att jag tyckte om den, ganska mycket faktiskt. Också en sån där film som är riktigt snyggt gjord. Gillar slagsmålsscenerna skarpt, när Sherlock i slowmotion utarbetar en serie slag för att oskadligöra motståndaren. Go Sherlock go! :D
Premiär var det var för att sitta högst upp i salongen i dom där "sofforna". Trevligt sällskap hade jag också. :)

Sista dagen innan tenten idag. Har suttit begravd med huvudet i böckerna och samtidigt försökt tvätta lite och välja tapeter. haha. En spännande kombination må jag säga!

Åt det sista av hallon & blåbärspajen till lunch idag! Haha. Kanske inte riktigt i överenskommelse med mitt ena nyårslöfte. Men jag låter den passera, en gång är ingen gång. :P Dessutom provade jag att göra en JÄTTENYTTIG morots och avacado smoothie till mellanmål, som blev jätte äcklig! Men jag tvingade i mig allt ändå. Bläää! hahaha

Dagens favorit låtar som gått på repeat ett antal gånger:
Aretha Franklin – Think - Live
Paula Cole – I Don't Want To Wait - Live

JAG VILL ÅKA TILL ÅRE!!! Men jag har inte råd.... :( Tycker synd om mig själv! hehe

Tillbaka till böckerna!

Tjipp tjopp! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0