Home sweet home!

Gud vad skönt det är att vara hemma igen!
Sprang runt här och plockade upp grejer och fixade till kl.02 i natt. Sen var även jag tvungen att ge mig och krypa i säng. De e så kul att plocka ner alla julgrejer och ta fram lite "nytt".  :D

Dagen till ära har det tvättats, hade ett par strumpor kvar i lådan så det var mer än dags, handlats och nu e de dags för städning. Vet inte riktigt vad Alf o Sven gjort när jag inte varit här, för de ser förjävligt ut! Haha

Hittade en massa musik från Shirley Bassey idag på Spotify. Vet inte varför men jag dras till gammal goding musik från 50 talet. :D Shirley Basseys klassiker Goldfinger och Monnraker kan man ju lyssna på repeat hela tiden! haha
En annan favorit för tillfället är Lykke Li med Possibility i New Moon Soundtracket. Såååå bra! Jag smälter! :)

Nu åker dammsugaren ur skrubben och moppen invigs!! :D

Tjipp o hej!
Ses ikväll! :)


Kommentarer
Postat av: Tess

Vad mysigt med tända ljus! :) Kram

2010-01-11 @ 12:08:39
URL: http://seveninchleatherheels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0