Plugg hela helgen

Denna helg är vigd åt, inte lediga dagar att slappa och göra vad man vill på som man skulle vilja, utan till plugg. Med en hotande tenta på tisdag har jag inget annat val än att lägga helgen på att plugga.
Problemet är bara att man kommer på så mycket annat man skulle behöva göra när man ska plugga. Jag har redan gjort en liten lista på vad jag skulle kunna göra idag; städa badrummet, ställa undan extra sängen, dammsuga o torka golvet, sy ihop lite trasiga grejer, sy på lite märken på oven, göra rent åt Alf o Sven, lägga klart pusslet, åka till Ica och handla..... listan kan göras lång.
Min nyutarbetade strategi är att intervall-plugga! 30 plugg, 10 min annan sysselsättning. Larm på telefonen så att det där 10 min inte blir 2 timmar annan sysselsättning! haha
Jag ska försöka hålla det fram till middagen iaf!
Men innan jag börjar måste jag nog käka lite lunch, blir blåbärspaj och vaniljvisp som blev över från gårdagens middag! :D Stackars mig!

Dagens nöje är redan avklarat; en snabb sväng på loppis. Resulterade i att jag kom hem med en söt liten duk, en skjorta, en tröja och en visp! Haha

Time to get started! :S Tur att Spotify finns att stötta en under dagen! haha :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0