Skruvar, fixar och donar...

Så var det äntligen dags! Att plocka ner allt från väggarna igen, fösa in alla möbler 1,5 m in i rummet och vänta på de nya tapeterna! :D
Dock har jag upptäckt ett litet problem.... 1,5 m är ganska mycket. Det blir inte så mycket plats kvar att ställa grejerna på. I sovrummet kommer typ bara garderoberna och sängen på plats om den står på högkant. Vilket betyder att  extrasängen, byrån, korgarna måste ner i källaren för de får inte plats i vardagsrumemt heller. Där måste nog fåtöljerna och skrivbordet och kanske nån köksstol också bort. I värsta fall måste hela köksbordet och all stolar, bokhyllan och tvn också ner. Hehe. Ska fylla upp klädkammaren till max och hoppas på det bästa! Haha.
Kanske skulle behöva lite fler armar att bära... Hm... Äsch... får ta hissen typ 100 gånger ner! haha

Ska försöka hinna göra lite skissteknik uppgifter också och nån slags middag vore ju nice! Hehe
Imorrn får man pengar! Sjukt skönt, va länge sen jag hade så här lite! Typ sen i juni/juli förra året... typiskt CSN! Haha

Igår kollade jag på "V för Vendetta" för typ 10e gången. :D Så jävla bra film!
Och så började jag läsa Jens Lapidius, Snabba Cash. Den började bra, hoppas resten e lika bra som alla säger. :)

Trevlig söndag på er alla! :)

Tjing Tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0