Slipdamm överallt! :D

Sitter i skolan och har precis ätit middag.
Provade att pussla ihop hela bänken för en stund sen. Provsatt till och med! OCH den höll! :D
Mäkta nöjd och otroligt stolt över min lilla men tunga skapelse!
Ska ner i verkstaden och göra det sista snart. Sen ska hela härligheten pimpas med lite kuddar och en filt för att va fin på kort. Imorrn blir de till att fixa PowerPoint hela dagen.

För att belöna mig själv och hålla motivationen uppe idag: BARacken öppnar om en timme och jag VILL dit! :P
För att belöna mig själv och hålla motivationen uppe imorrn: Första danslektionen! Woohoo! Shake that ass!!! Haha :D

Lasagnen smakade bra, men inte lika bra som Martinas Baconost! Har suktat på den hela dagen, ska ta en macka innan jag drar till BARacken sen. :D

Åter till arbetet! :)

Tjipp tjopp

Kolla in! Man vill ju bara ha en av varje! Mina favoriter är den blåa och vita! Såååååå mysiga! :D

http://www.grandsand.com/?ref=fb

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0