Sööööööööndag!

Och så skapade Gud söndagen för att människorna skulle kunna vila ut en dag och kanske gå i kyrkan.
Jag önskar verkligen att jag bara kunde få ligga och slappa hela dagen idag. Men icke!
Upp vid 10, duscha, bädda, sticka till affären och handla och panta alla burkar från förra helgen.
Hem, äta lite lunch, plugga, lägga lite pussel, äta en kaka, plugga.... och vips så var klockan 18.00! :S
Dags för middag och sen mer plugg! Snark!
2 dagar kvar sen e tentan över, då e de "bara" betonbänken kvar! Så då blir det till att slita som ett djur i verkstaden i 2 dagar till och så en slutredovisning på det! SEN, sen e de slut! Nästa helg ska jag bara slappa. För att på måndagen plocka upp materialteknikböckerna igen och plugga till tentan den 30e! Haha

Dags för något roligare! Lite pusselläggande, börjar bli halvklart nu. :)

Idag blir det ugnspannka till middag. Sen har jag bunkrat upp det sista matlådorna inför veckan. För då kommer jag inte hinna laga mat och jag vill inte behöva köpa pizza lr kebab varje dag. Dessutom ar jag inte råd! Haha

Pusslet kallar! :D

Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0