Tjong i medaljongen!

Shit, vad veckan har varit kaotisk. Känns som om jag levt i en ryggsäck. Sista dagen idag med allt undan stuvat i källaren!
Hjärnan har gått på högvarv till Arkitekturkursen, jag och Martin (Partners in crime) har varit kreativa så det sprutar ut ut öronen, Materialtekniken har studerats på ny nivå och nollningsveckan har inte alls fått lika mycket plats som den borde!
Ikväll är det finsittning på kåren, dags för SMG 2010 att dra sitt strå till stacken och agera serveringspersonal. Sen blir det röja av! :D Cocktail tema! Woohoo! Alltid kul att få klä upp sig lite. :P
Imorrn inte riktigt lika kul; dagen börjar med tenta! Men sen så, tåget till tälje och stipendieutdelning! Mäkta stolt! :D
Söndag; tåg tillbaka till gävle. Fixa bärhälp och flytta tillbaks allt på plats igen.
Sen är jag redo för en ny vecka! Arkitekturkursen kommer innebära middag och sena kvällar på skolan hela veckan. Men de e sjukt kul att leka inredningsarkitekt! :)
Ska försöka hinna baka semlor också. Mumsigt värre. Bunkrade upp med grädde och mandelmassa idag från ICA.
Fick hem de röda skorna och klänningen jag vann på Tradera förra veckan idag! Såååå fina! Jättenöjd e jag!

Dags att sätta igång med materialtekniken! :S

Tjipp tjopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0