YEEEES!!

Fan vad skönt det är när allt går vägen!

Bänken börjar ta sig riktigt fint och man börjar till och med ana att det ska pusslas ihop till en bänk! :)
Fick idag också reda på att jag kommer få hela lägenheten omtapetserad nästa vecka! Woohoo! Från sunkigt grön, kiss-gul och terrakotta-röd till en fräsch vit och grå lägenhet. :D
Baracken har premiäröppet för 2010. Kunde inte passa bättre med en öl efter en hård dags slit i verkstaden imorrn.
Jag får 700 kr i bostadsbidrag!
Skor för 1 kr! Och en klänning för 72 kr!

Ja, de går väldigt bra för lilla Maria just nu!

Men innan jag ropar hej. Har fortfarande skrivit tenta idag och de gick inte alltför fantastiskt. Bänken måste passa ihop i alla delar. En presentation ska göras, kort ska tas och de kan inte göras innan bänken är helt färdig. Så de e bara slita på imorrn och få resten klart. :)

Mellan allt slipande och hyvlande i verkstaden råkade jag titta in på Tradera. Och så vips var dom där, de röda skorna och den svarta klänningen! Hehe. :D

Kom hem från skolan för lite drygt en timme sen och kastade mig i mjukisbyxorna, drack en stort glas mjölk och skuttade runt lägenheten två varv av ren glädje! Vet inte vad som är med mig idag! Jag e så glad! Eller rättare sagt jag blev det helt plötsligt efter att ha klivit ut från tentasalen och ätit lunch fylld med nyyyyyy energi! :D

Dags att hoppa i säng! Redo för morgonen! Bring it on!!!

Ciao bella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0