Avloppsrensing

Sitter och degar vid datorn, har nyss käkat lunch och är proppmätt när det ringer på dörren!
Blir genast misstänksam och tror att de e radiotjänst som e ute på korståg!
Smyger som den tystaste ninja fram till dörren och kikade ut genom titthålet (jag älskar titthål!).
Där stod en frabror med hink och snickarbyxor!
Just det, skickade ju in en felanmälan igår till hyresvärden att jag nästan har stopp i avloppet i köket.
Låste upp och välkomnade den lilla farbrorn som hade med sig världens största avloppsrensare! Haha
Nu står han och fixar i köket medan avloppet gör hulk-ljud och jag känner hur lunchen vill vända i magen! Hahahaha!

Har varit ute i skogen och plockat blåbär idag! Blev en halv liter på 30 min! Och då satt jag typ bara på samma ställe hela tiden! Mycket blåbär! :D

Snart dags att svida om och cykla till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0