Hagel?!

Kom det nyss lite hagel nerdimpandes utanför??! Hm, kanske.
Regnar gör det iaf! Mycket!
Men det skiter jag i, har bestämt mig för att trotsa vädret och ge mig ut till stallet ändå!
Så på med regnstället, simglasögonen och flytringen. Sen e det bara leta reda på cykeln i det kaotiska cykelstället och ge sig av!

Men först ett stopp hos frisören! Måste ju vara fin när man ska ut till hästarna! :P haha
Ska inte vara där förrän om en timme. Hinner säkert sluta ösa ner.... kanske :S

Igår var jag i Ockelbo för första gången i mitt liv. Bråkade med stora planteringslådor a 2x3 m, släpade spånskivor, bar betongbänkar och blev en hejare på att köra pallyft! En lång dag! Jag trodde i min enfald att jag skulle kunna åka dit, pussla ihop min bänk och åka med dom andra tillbaka när dom packat ur och skulle hämta resten och då vara tillbaka och klar vid 13. Men icke! Lilla Maria blev kvar tills allt var klart kl.18! Mycket lång och vääääldigt varm dag! Ända trösten var att vi var ute hela tiden i den fina solen och fick lov att gå och köpa glass för att det blev så varmt! :D

Imorrn ska jag åka till Riga på lite mini-semester med Mr. D! :)
Ska bli hur skönt som helst! Mysigt att få komma iväg en liten sväng, blir nog ingen annan semester för mig denna sommar. Kommer ju jobba hel juli och början av augusti, sen e de ju dags för nollning och skola igen.
Så jag ska passa på att njuta extra mycket! :D

Nu e de dags att förbereda sig inför färden i regnet! :P

Så här mycket har det inte regnat än iaf! :D



Tjipp o hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0