Piss!

Sov halv kasst inatt. Kom till skolan och kände att motivationen var på noll.
Men vad fan, tänkte ja, blev ju klar med presentationen igår, är hyfsat nöjd med tanke på den korta tiden. Får väl göra de bästa av situationen. Kliver upp och ska köra min presentation, hinner bli hypernervös på vägen fram till tavlan och lyckas svamla mig igenom hela presentationen. UTAN att ens kolla vad jag skrivit imina stödanteckningar. Och Voila, PANNKAKA!! Tror jag aldrig gjprt en sämra presentation, kändes verkligen bajs!! Kunde jag inte bara hållt mig till det jag hade skrivit??! Då hade de inte ens gjort nåt att jag varit jättenervös, utan fått fram det viktiga jag ville säga ändå. Men ICKE! BAJS!!

Hem, käka lunch, mysa lite med Alf och Sven och försöka trösta mig själv. Känner mig så himla låg.
Verkligen på humör att råplugga sista dagen innan tenta! Lr inte...

Har satt på en massa glad-musik som ska få mig på bättre tankar och snart ska jag poppa en påse popcorn för lite extra motivation! hehe

Men helst, helst av allt, skulle jag vilja vara här:

Långt bort från vardagen. Utan en tanke på plugg, jobb eller annan stress. Inser de nu, fan vad jag stressat de senaste 2 veckorna. Inge bra alls ju!

Håller tummarna för Ulle, som ska göra fys-testet för polishögskolan idag! :D Lycka till!!!

Lite musik man blir glad av, om man e på pissigt humör!
Ella Fitzgerald – A-Tisket A-Tasket
Florence + The Machine – Dog Days Are Over
John Mayer – Heartbreak Warfare
Molly Sandén – Gabriellas sång
The Plan – Mon Amour (Alternative Single Mix)
Tegan And Sara – Walking With A Ghost
Taylor Swift – Love Story
Taio Cruz – Dirty Picture
Santana featuring Tina Turner – The Game Of Love
Queens Of The Stone Age – No One Knows
OK Go – You're So Damn Hot
Metro Station – Shake It - Radio Mix
Kiss – Heaven's On Fire
K'NAAN – Wavin' Flag
The Strokes – You Only Live Once

Varsågod!! ;)

Dags att öppna Understanding Wood och plöja igenom föreläsningsanteckningar! Weeeiiiii!!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0