Sportleverpastej..

Var och handlade på Willys för några dagar sen och hittade då "Sportleverpastej". Eller förlåt, "Leverpastej Sport". Mycket skumt, vadå sport? Är leverpastejen sportig? Är den för sportiga människor? Gillar den att sporta?? Kanske, vem vet... ska fråga nästa gång jag har den framme på bordet! Haha :D Vilken syn det skulle vara, att se en burk leverpastej springades runt ute i löpspåret!!! HAHA


Riga var toppen! Kunde inte varit bättre. Väldigt mysig stad måste jag säga, kan lätt tänka mig att åka tillbaka. Lyckaders pricka sommarrean perfekt och det bästa är att kläderna dom ratar är såna kläder vi här i sverige älskar. Fattar inte varför dom inte gillar lite längre t-shirtar och linnen. Allt ska tydligen sitta vid naveln. Men mig gör det inget! Shoppade loss och handlade ändå bara för 200kr. Kom hem med två bikiniöverdelar, ett linne, en t-shirt och ett par super sköna shorts!! :D MYCKET nöjd! Plus att jag handlade lite öl för framtida event (nollningen). :)









I veckan har jag inte gjort mycket. Jobbat en dag iof. Annars har jag spenderat en hel del tid ute i stallet med tok hästarna. Lilla fröken börjar bli riktigt förnuftig och Morris har ätit gräs så han ser ut som en gravid älg!! haha



Idag har jag legat inne och nästan blivit beroende av Hexic på Daniels XBox. Var tvungen att sparka ut mig genom dörren för att inte helt fastna i "Bara EN bana till!!!". Haha. Jättegod kycklingsallad ute i parken med egenhändig musik-quiz. Jag var kass, kunde jag snabbt konstatera! :D

Idag har hårdträningen börjat, nästan. Hehe. Tanken är att komma iform igen, ordentligt. Så idag gick jag på ett friskis&svettis pass i boulognerparken. Helt gratis!! :D
På onsdag blir det lite löpning och torsdag ett friskis-pass igen. Ska börja köra lite ordentligt käk också, inget vitt bröd, mindre pasta och ris. Sätter sig så lätt på kroppen, man känner sig liksom som en liten degklump i hela kroppen, lite som barbapappa! haha ;)

Imorrn är det dags för första riktiga arbetsdagen.... sen ska det slitas på ICA hela juli och 2 veckor in i augusti! Skönt med lite pengar sen! :P

Dags att käka lite kvällsmål och ta en dusch!

Tjing pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0