Asfalten är här för att stanna!

Det är helt sjukt vad det går fort när det väl börjat smälta.
När jag cyklade hem från skolan idag behövde jag inte cykla i snön en enda gång! :D
Det känns ju som om det går så himla mycket fortare att cykla på asfalten än i snön.
Om inte annat är de hälften så jobbigt iaf! hehe

Fredagen till ära ska firas med middag ute med Malin och Gülsef. Ska bli så nice. Har inte ätit ute på hur länge som helst!! :D
Imorrn blir det loppis-sväng på förmiddagen och sen skolan på eftermiddagen. :)

Klippte mig ju igår. Sjukt skönt. Är dessutom väldigt nöjd och det gör ju inte saken sämre. hehe
Här kommer lite pix på nya frippen. Va nån som efterfrågade... :)

Tjipp o hej leverpastej!


Kommentarer
Postat av: Patricia

guuuud vad fint!!!! för jag chans på dig??? ;) haha

2010-03-12 @ 21:07:44
Postat av: Fröken Berge

Jag trodde vi va gifta?? haha. Klart du får!! hihi :D

2010-03-13 @ 17:22:50
Postat av: Camilla

Snyggt!!!

2010-03-13 @ 17:53:08
URL: http://dragkedja.se
Postat av: Patricia

JAAAAA :)

älskar dig!! <3

2010-03-16 @ 07:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0