Duktiga damen!

Känner mig ännu lite piggare idag! Kanske... hehe

Vaknade vid 9.30 efter 12 timmars sömn. Tror bara ja vaknade några gånger och då var det inte för att rusa in på toan. hehe.
Gick upp och lyckades få i mig 2 rostade mackor och lite te till frukost! Kände mig otroligt nöjd med mig själv!
Tänkte att det va lika bra att masa sig iväg till affären medan jag ändå va så pass pigg.
Mhm.... Pigg och pigg. Det tog 1 timme för mig att gå fram och tillbaka till ICA och köpa nyponsoppa och formfranska. 1 TIMME!! Det är 300 meter till ICA. Tar normalt sett 10 minuter att gå dit.
Jag var helt slut när jag kom hem. Det var bara att packa in nyponsoppan i kylskåpet och krypa ner i sängen. Somande som ett litet barn och sov gott i 1 och 1/2 timme! Haha. Pigg, jo tjenare!!!

Vaknade och var nästan lite hungrig. Lagade lite havregrynsgröt som jag fortfarande sitter och mumsar på. Det e så trist att allt går så långsamt att göra när man e magsjuk. Handla; 1 timme. Äta; 1 timme. Hahaha

Tur att jag handlade lite film när jag var på ICA. Så jag har lite underhållning hemma nu när jag missat hela Vasaloppet! :)

Tjipp o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0