Endorfinerna flödar

Jag vet inte riktigt vad det är men jag fullkomligt älskar att dansa.
Det spelar inte så stor roll vad det är för dans, pardans eller bara röja på dansgolvet.
Det är lika kul ändå. Man blir så glad av att det.
Man känner sig fri på något sett. Som om man skulle kunna vinna över allt och alla. :)
Ja, jag har nyss varit och buggat loss i en timme på Ackes Dansskola!
Och när lektionen är slut så ber dansläraren 3 av oss stanna kvar.
Det är för oss 3 det går lite bättre skulle vi kunna säga. hehe
Så vi ska få komma och dansa på söndagar också om vi vill! Hur kul är inte det!!!?? :D

Kommunen hade kunnat släcka ner hela Gävle, jag lös som en liten sol på vägen hem!
Lycka!! :)

Kvällsmums: Avacado med lite hackad lök och örtsalt! Mumsigt värre!

Veckans besvikelse: Surdegsbrödet som jag gick upp 04.00 igår för att baka blev hur degigt och bastant som helst! Degen hann troligen inte jäsa tillräckligt. Trots att det stått och jäst i 4 dagar!! Kryddningen var god iaf! Nästa gång blir de grahamsbröd med samma kryddning istället! Ett säkert kort! haha


Skulle kunna vara jag! ;) haha

Bruce Springsteen – Dancing In The Dark

God natt!

Kommentarer
Postat av: Pizza smakaren

Vad är en avacado?

2010-03-04 @ 22:09:59
Postat av: Anonym

Det beror på att när man dansar så frigörs endorfiner... är alltså inget konstigt att du känner så :)

2010-03-04 @ 22:21:46
Postat av: Fröken Berge

En avacado är en ytterst delikat grönsak! Som man även gör guacamole av! Som ju är ett vanligt tillbehör till Tacos! ;)



Dom e bra, dom där små endorfinerna! :D

2010-03-04 @ 22:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0