Inte alltid glasklart

Jag gillar inte att känna mig förvirrad.
Det är en känsla jag skulle kunna vara utan.
Den bara ligger där, olustigt nere i magen och snurrar runt.
Får huvudet att vrida sig runt obegripliga hörn.
Hela tiden pockar på uppmärksamhet.
Nej, tack! Kan inte allt vara glasklart istället?!

Blev så glad när jag kom hem och upptäckte att James Bond - Tomorrow never dies gick på 3:an. :)
Inte bara för att Pierce Brosnan gör sig sjukt bra som Bond. Hehe
Sheryl Crow – Tomorrow Never Dies är snuskigt bra också! :D
Kan inte förklara det, bara älskar James Bond filmerna.
Det kanske är det alla roliga manicker i kombinationen med pang,pang och lite "Oh, James!". haha :)

Kommer nog inte orka kolla klart på hela... har varit helt slut hela dagen!
Men jag har en känsla av att James klarar sig.. ;)

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0