Klädkris!

Dags för Vernissage ikväll!
Insåg när jag kom hem att jag inte har den blekaste om vad man borde ha på sig.
Man vill ju va lite uppklädd men inte för fin.
Sjukt jobbigt dilemma! Snacka om I-landsproblem!! Haha

Med halva garderoben utriven på sängen insåg jag att det fanns ännu en klänning jag inte provat.
Och den fick det bli. Hade inte tänkt ha klänning.... känns ju lite fint. Men nu får de bli det. Den e så skön! :D

Kvällens utstyrsel! :)


Tog en välförtjänt powernap på soffan förut när jag kom hem.
Ni skulle bli förvånade över hur trött man blir av att sitta och göra snittar i några timmar. haha

Hoppas kvällen blir toppen! Inget jag tvivlar på med allt kul folk som dyker upp! :D

Tjipp tjopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0