Ljusare tider

Jag bubblar, hela jag bubblar.
Som om jag hade en egen lite kolsyremaskin i mig.
Vet inte var det kommer ifrån.
Blev kanske lite tokig på vägen hem från skolan på cykeln idag!
Helt plötsligt fick jag ett infall att göra som hundar i bilar ibland gör. Sticka ut huvudet genom fönstret och hänga ut tungan och känna vinden blåsa i håret! Haha
Jag vill bara hoppa och skutta och göra ett vårskrik!
Kanske är så att jag blivit lite vårtokig?!
Sådär som hästar och kor blir första gången man släpper ut dom för sommarbete! :D haha

Imorrn e det vernissage på vår utställning av bänkarna. Ska bli skoj!
ÄNTLIGEN!! hehe.
Kommer tydligen komma en hel del folk och så lite tidningar. :)
Hoppas det blir bra. Ska spendera förmiddagen imorrn med att göra snittar åt 100 pers! Hehe

Martina var här på besök i helgen!
Hur kul som helst! Startade helgen med tjejsittning på fredagen. Blev vääääldigt lyckat. Vi tjejer kan minsann också! :P Lördagen spenderade vi på stan och lunchade med Malin och hennes mor. Trevligt värre! :D
I söndags kom mamma upp på möbelkursen igen. Så då hade vi helt plötsligt bil medan hon va där. Passade på att åka ut till Valbo och köpa nya innejympaskor och ett par träningsbyxor. Testkörde de senare på innebandyn! Hur sköna skor som helst!! :D
Har lite träningsvärk idag dock... hade de igår också... men idag e de snäppet värre. Haha. Men de e rätt skönt! :P

Magen kurrar som en tok. Ska ta och göra lite middag!
Blir så kullinariskt som bruna bönor, bacon och kokt potatis! Mums! :D

Tjipp tjopp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0