Nyfrissad!

Äntligen har jag lyckats pallra mig iväg till frissan!
Skönt att få en riktig frisyr och kunna göra nåt kul med håret igen. Istället för att det bara hänger som på en hund! haha

Party party igår! Liiite bakis idag. Inte överjävligt, men det känns. hehe
Kvällen började med förfest och sällskapsspel hos Jessica och Micke. Sjukt kul spel förresten, party Alias hette de tror jag. Måste nog köpa mig ett sånt. :)
Sen drog vi vidare till Linus fest där de var knökat med folk och spelade Mora Träsk, klappa händerna...
Till sist blev det Kåren och ett fullt dansgolv! Sjukt skoj! :D

Skippade studiebesöket idag på förmiddagen. Kände att jag behövde några timmar sömn till! hehe

Dagens favorit: Lykke Li – Possibility - Soundtrack Album Version Sjukt mysig! :)

Snart dags för Bugg! Pensionären som inte har nån taktkänsla och vägrar lära sig stegen kommer inte idag. Så nu kanske vi kan få lära oss nån mer snurr! :D haha

Måste ta och käka en macka eller nåt nu innan, e redan hungrig igen efter middagen. :P

Tjipp!




Kommentarer
Postat av: rutan

jag har också klippt mig idag!! :) hoppas buggen går bra!

kram!

2010-03-11 @ 19:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0