Oh härliga måndag!

Måndag igen!
Den här veckan kommer gå fort! Fullt upp med nytt projekt i skolan. Kul att man hann inbilla sig att man skulle ha det lugnt i en vecka!
Imorrn ska jag ut och rida. Var länge sen nu! Ska bli så mysigt!! :D
Sen blir de skolan och planera utställningen.

På onsdag e de ju dags för medlemsdag! :D Woohoo!
Letade reda på bikinin igår. E inte riktigt lika solbränd som när jag sist använde den. Fruktar lite över hur blek man kommer se ut. Fast de e ju skönt att man inte e den enda som kommer va det! haha

Längtar till fredag och tjejsittningen! Martina kommer hit då också! Ska bli så skoj!! :D
Hoppas vi blir ett gäng!
Blir svårt att toppa Gammelsittningen i fredags dock. Alla var ju sjukt taggade! Och galet seriösa med utklädnaderna! haha.

Pajade första tallriken idag! Och det första som slog mig var "Nooooo, Inte mitt nya golv!!!!" Haha.
Men de va lugnt. Blev inget märke efter världens tyngsta tallrik! :P

Kan vara så att detta är en av världens bästa låtar! Och ett sjukt snyggt omslag! haha :D Kolla in deras nya skiva!
OK Go – You're So Damn Hot



Dags att göra nån nytta här hemma och göra klart lite skisser till envisa lärar-Anders! :S

Tjipp tjopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0