Pappa betalar...

Min helg började i torsdags! När jag efter 5 veckors slit äntligen hade redovisning för min grupps förslag på renoveringen av campus restaurangen. Firade med lite utställning i fårhallen, Ica päroncider och lite chips! Mums!

Fredagen förflöt smärtfritt med 4 timmar i skolan! haha :)
Hem och fixa och städa lite. Iväg till Rutan Tutan på förfest innan det var dags att ge sig iväg till Gammelsittningen.
Mycket trevlig tillställning må jag säga!! :P
Mina glasögon gjorde mycket, behövde inte dricka några mängder för att man skulle känna sig skönt vimsig med dom brillorna! Väger ungefär som ett mindre mjölkpaket med dom cola-bottnarna!! Haha

Igår kom mamma och pappa på besök. Dagen spenderades på ett antal loppisar där det fyndades en hel del! Bl.a en skit rolig vårjacka, ett maghjul och en liten gryta! :)
Sedan blev det Plantagen, ÖB, IKEA och Coop för att inhandla lite grönt och grejer till min balkong som ska bli vårfin! Då e det alltid trevligt med en pappa som gärna betalar. Annars hade jag varit luspank idag! hehe :P

Skönt att det snöar idag så jag får nytta av grejerna! ;) Haha
Hoppas de slutar snart lr smälter bort direkt!

Idag e de lugnt här hemma. Pappa e och fiskar och mammsen e på möbeltapetserar kurs!
Passar på att laga mina matbordsstolar. 3 av 4 e lite defekta! Haha. Har fixat 1 1/2 nu. Suttit med sandpapper i handen och pillslipat ryggstödet på den ena i en och en halv timme nu! Helt slut i fingrarna! haha :)

Dags för lite lunch! :) Köpte världens godaste ost igår, så det blir mumsig macka till lunch! :D

Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0