Riktigt pigg! :D

E hur glad som helst.
Har känt mig riktigt pigg hela dagen! :D
Var ut en sväng i solen på förmiddagen och tog en härlig promenad. Passade på att gå förbi Röda Korset och inhandlade en skönt tantig klänning och väska till Gammelsittningen den 19e. :) http://www.facebook.com/?sk=events#!/event.php?eid=371777036350&ref=ts

Har sytt om två örngott och ett påslakan och fixat klänningen lite. Och städat undan alla tecken på att nån som varit sjuk bott här de närmste dagarna. Kände mig lite friskare av att bara göra det faktiskt! haha :)

Nyaste favoriterna och även mina look-alikes enligt vissa. Tegan and Sara! Så himla mysig musik. Blir glad ända in i själen, speciellt av låten Tegan And Sara – Walking With A Ghost :D

Dags för lite mellanmål; varm nyponsoppa med lite vaniljglass! :P

Tjipp!


De e ganska likt eller hur?! :P

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är fan så likt och jag sagt det tusen ggr! De är otroligt vackra! De pryder mina väggar lite här och var:) Hoppas du mår bra därborta i Gävle!

2010-03-11 @ 19:15:04
URL: http://dragkedja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0