Sicken natt!

Först och främst vill jag bara tacka Mari för en hejdundrandes inflyttningsfest!
Ett fint litet place hon har skaffat sig! :)
Hade skit kul! Tills jag kom hem.
Då bröt helvetet ut.
Fattar inte vad som hände.... kände mig lite konstig på vägen hem.
Sen hann jag inte mer än hem och göra i ordning mig för sängen innan... "Fuck jag måste spy!"
Tänkte att "Fan vad skumt, såååå mycket vin drack jag ju definitivt inte." Men men, skönt när de va över.
Gick och lade mig... vaknar en timme senare. Då var det dags igen! Hulka i toan!
Efter det var det kört, har vaknat en gång i timmen mellan halv fyra och halv nio och sprungit och kexat! USCH!!!
Jag som typ aldrig brukar få kräksjukan.... vet inte ens säkert om jag faktiskt haft det förut!
Sista gången där vid halv nio var drygast. Helt tom på energi och absolut noll i magen, jag var så jävulskt yr. Trodde jag skulle svimma vilken sekund som helst! Lite scary faktiskt!! :S
DÅ önskade jag att mammsen varit här! hehe

Men nu verkar det ha vänt iaf. Har lyckats pilla i mig en banan och 3 rostade mackor på fömiddagen. Och nyss åt jag lite grönsaker som var över från Tacon igår. OCH, jag har inte mått illa. :)
E bara jävulskt trött och har ont i hela magen efter allt hulkande! haha

Skulle behöva gå til affären och köpa nyponsoppa och alvedon. Men just nu e det tillräckligt jobbigt att gå ut i köket och koka te! haha

Dags att sova en stund igen... sen blir det väl en till rostad macka och lite te! :P
Hoppas jag e frisk tills på mån, har ingen lust att missa skolan med 6 arbetsdagar kvar till slutredovisning! :S

Tjipp o tjopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0