Snart så.... :)

Ännu en lång natts sömn och jag känner mig ännu lite bättre.
Skulle nästan våga mig på att gå till affären 2 gånger idag! haha :P
Har till och med ätit havregrynsgröt till frukost och jag var riktigt hungrig när jag vaknade. Första gången sen i fredags jag känner att jag faktiskt vill äta! :D

Idag ska jag ta och passa på att sy lite och limma fast ena ryggstödspinnen på en av matbordsstolarna. :)
Och så blir det en film, I Robot, också. Kanske till och med orkar pallra mig iväg till Röda Korset och leta outfit till gammel-sittningen. Kanske...
Känner mig oförskämt pigg just nu... men de gjorde jag ju igår morse också... sen gick jag till affären och var tvungen att sova i 2 timmar när jag kom hem! haha

Dags att fortsätta glo på MTV breakfast club. :)
Hoppas jag e frisk på ons, då e de fest hos Linus + Kåren. De vill man ju inte missa. :P

Tjipp så länge

Kommentarer
Postat av: Kaj

tack för denna blogg. varje gång man känner sig lite nere så kan man gå in här å läsa lite så blir man genast på bättre humör.

2010-03-08 @ 12:07:32
Postat av: Fröken Berge

Tack Kaj! :)

2010-03-08 @ 16:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0