Sova på soffan

Kulinarisk middag med korv och potatismos och lite pizzasallad!
Åt kanske liiiite väl mycket.
Paltkoman lade sig som ett tungt täcke kring kroppen och jag fick den utmärkta idén att BARA vila lite på soffan.
Det tog inte många minuter innan jag sov! Haha.
45 minuter senare vaknar jag upp med ett fint handavtryck i ansiktet och är skönt trött! Haha. Den tuppluren hjälpte verkligen!?? Not! ;)

Försöker få igång huvudet igen til tonerna av Black Eyed Peas – Rock That Body - Radio Edit
Funkar sisådär. Hehe

Har spenderat dagen hemma och i skolan, släpandes på betongbänkar!
Den efterlängtade ridturen ställdes in av mig imorse när jag drog upp gardinen och såg snöfallet. Kände inte riktigt för att kuska runt i skogen och bli blöt och kall.
Det fick räcka med att slåss mot snöflingorna på cykeln fram och tillbaka till skolan!

Sitter med skor på mig inne. Tänkte jag skulle gå in de skor jag ska ha på fre lite innan så slipper man kanske, KANSKE, få skavsår. Kombinationen mjukisar, stor stickad tröja och högklackat e inte den snyggaste! haha

Jag har hittat den nya Aaron Carter!!! 16-åriga popkillen från Kanada får alla 14-åriga tjejers hjärtan att smälta. Fast egentligen ser han ut att va 12! haha Justin Bieber – Baby Sockersött! Tröttnar lite efter halva låten! hehe

Kanal 5 toppar min lista ikväll med Dating in the Dark och senare The Mentalist! :D
Riktigt roliga program! Mycket att skratta åt! :D

Mmmmm.... tänk om man hade lite fruktsallad att smaska på! :P

Tjipp tjopp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0