TacoTajm! :)

Så var det dags för fredag igen! :)
Veckorna bara rasar på. Känns nästan som om det går för fort. Fredagarna bara flyger förbi! :)
Lite andningspaus efter 5 dagars slit i skolan. hehe
Systemet nästa! haha
En flaska rött och en cider får kvällen till ära inmundigas.
Vinet passade bra till Tacosen som äntligen lagat. Gott och suktat på det hela veckan.
Igår klämde jag till och med i mig en Tacopizza. :D Lr rättare sagt en halv... sen va jag proppers! Robert och Sandra fick offra sig på resten. haha

Tur för mig att jag sparat 3 dagars disk till idag!
För att klara av denna prestation blev det till att leta fram en av världens bästa pepp-låtar!
David Guetta – Memories (Featuring Kid Cudi)
Sen var det inga problem med disken! :D

Införskaffade mig också ett svart linne idag från Gina. Som jag ska ha till nya kjolen. Plus att jag passade på att hämta skorna, på posten, som jag köpte på Tradera för mer än 1 månad sen. Sjukt seg säljare. Men den som väntar på något gott.... dom e jävulskt snygga! Snyggare än på bilden. MYCKET högre klack än på bilden. Såg typ ut som det var 4 cm klack... men det e typ 8!! haha. I LIKE!! :P

Strax bär det av till Mari a.k.a Fröken Fotoansvarig på inflyttningsgfest! :)
Ska bli så skoj!




Dags för ett till glas! :P

Tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0