1 maj!

Maj månad har glidit fram till start. En minst sagt fullspäckad månad kommer de att bli. :)
Nästa helg är de äntligen dags för Absolut Gotland! Som jag längtat! Kommer bli grymt, de e jag helt övertygad om.
Helgen efter kommer Bizzen förhoppningsvis och hälsar på. Kommer också bli grymt! Då är de ju "I survived a SMG game show" också. :P
Och vips så var man framme vi Vårrüset och avslutning inför sommaren.

Apropå sommaren... :S Måste ta mig i kragen och cykla till ICA och skriva upp mig på lite tider och kolla OM jag kan få lite jobb där i sommar... Annars får man väl läsa kurser... OM man kommer in! Hehe. Börjar få lite panik... Men men, de löser sig.

Valborgsmässoafton igår! Party party! Förfest på Ericssonska och på skolan med en hel massa folk, sittning på Baracken, titta på brasan och kåren som avslutning. En mycket trevlig kväll! :)
Sittningen var ju minst sagt intressant och smått kaotisk. Hehe. Men god mat va de iaf! :P
Titta på en stor eld är ju aldrig fel och varmt och mysigt var det också.
Varmt var det också inne på Kåren där de nog inte fanns många nyktra själar. Haha. Lite tunt på folk kanske, men de va skitkul ändå! :D

Mumsig frukost idag, gott bröd och en massa pålägg!

Fick för mig att jag skulle möblera om i vardagsrummet, så nu har jag bytt plats på soffan, soffbordet, fåtöljerna och bokhyllan. Blev jättebra!

Sitter och uppdaterar oven inför AG nästa helg nu. Har sytt på 3 märken och ytterligare 3 ska på! :D

Ikväll blir det filmkväll. Mysigt! :D

Kräääm :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0