Hej pengar! Hejdå pengar!

Gud vad jag inte gillar CSN, Gävle Energi, Bo Bra i Gävle AB och Telia just nu!
CSN för att deras system med att få ut minst pengar när man behöver det som mest finns till.
Gävle Energi för att elräkningen inte alls var vad jag hade hoppats på.
Bo Bra i Gävle AB för att dom inte alls har någon förståelse för oss studenter, tycker det borde vara en självklarhet med hyresfritt under sommaren!
Telia för att det var ännu en räkning attt lägga på högen och också dit de sista pengarna ramlade.
Har inte ens fått en skymt av pengarna förrän de är borta!
Får bostadsbidrag i övermorgon, de e vad jag ska leva på hela juni och juli! Kul!!!

Äsch, de löser sig! Får ju tillbaka ltie på skatten, så då har man nästa månads hyra kirrad iaf. Får väl käka nudlar och ketchup lr wokgrönsaker hela sommarn!! haha

Ska bli grymt skönt att börja jobba. Sitter och småpluggar in PLU-nr, eftersom de va ap-länge sen jag jobbade sist och har glömt bort alla. Kommer känna mig som värsta nybörjaren i kassan igen! haha

Har varit ute på en löprunda nyss, helt stum i benen, skit drygt. Märks att de va lite mer en 1 vecka sen jag var ut sist. Blev lite sit-ups när jag kom hem också. Lite i form inför Beach 2010 vill man ju va!! haha ;)

Dags för en dusch och sen ska det sättas upp tavlor!! :D

Livet leker!

Kraaaaamar

Skulle kunna va jag... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0